Συχνές Ερωτήσεις

  1. Η αίτηση είναι στην κατάσταση "Νέο" και δεν έχει προωθηθεί στον ΥΤαΔ για ταυτοποίηση:
    Θα πρέπει να ακυρώσετε την αίτηση και να προβείτε στις επιθυμητές αλλαγές στο λογαριασμό σας στο taxisnet
  2. Η αίτηση έχει προωθηθεί στον ΥΤαΔ για ταυτοποίηση και βρίσκεται στην κατάσταση "Αναμένεται έγκριση από ΥΤαΔ":
    Ο ΥΤαΔ θα πρέπει να ακυρώσει την αίτηση. Με την ακύρωση της αίτησης, ο δικαιούχος ενημερώνετε μέσω email, ώστε να προβεί στις απαρραίτητες ενέργειες.

Δεν υπάρχει η δυνατότητα ανάκτησης χαμένου κωδικού. Σε περίπτωση απώλειας θα απευθυνθείτε στον ΥΠΕΨΗΠ (Υπέυθυνος έκδοσης Ψηφιακού Πιστοποιητικού) σας για ανάκληση, με αίτημα. Επιλέγετε το πράσινο κουτάκι που βρίσκεται σε αυτή τη σελίδα και πραγματοποιείτε το αίτημα υποστήριξης.

Στο τελευταίο email της διαδικασίας έκδοσης Ψηφιακού Πιστοποιητικού υπάρχει ο σύνδεσμος αλλαγής κωδικού. Εναλλακτικά, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας κάνοντας είσοδο στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://sign-register.businessportal.gov.gr/digital_certificates/password/reset

Βασική προϋπόθεση είναι να θυμάστε τον παλιό κωδικό του Ψηφιακού Πιστοποιητικού σας, ειδάλλως πρέπει να προβείτε σε ανάκληση του Ψηφιακού Πιστοποιητικού και έκδοση νέου.

Θα πρέπει να έχετε φυλάξει το email που λάβατε κατά τη διαδικασία έκδοσης, το οποίο περιέχει το QR code για την απόκτηση του OTP μέσω κινητού τηλεφώνου. Μπορείτε να συγχρονίσετε εκ νέου το κινητό σας, σκανάροντας από την κανούρια συσκευή τον κωδικό QR του email. Σε περίπτωση που έχετε χάσει / διαγράψει το συγκεκριμένο email, θα πρέπει να αιτηθείτε ανάκληση ψηφιακού πιστοποιητικού σας και να ξεκινήσετε εκ νέου έκδοση ψηφιακού πιστοποιητικού.

Δεν επιτρέπεται η αλλαγή μεθόδου απόκτησης OTP σε ήδη εκδοθέν Ψηφιακό Πιστοποιητικό. Θα πρέπει να αιτηθείτε ανάκληση του Ψηφιακού Πιστοποιητικού σας και έκδοση νέου.

Η λήψη του κωδικού ΟΤΡ μέσω email πραγματοποιείται με δική σας ενέργεια, πατώντας το πλαίσιο (που μοιάζει με φάκελο) δίπλα από το πεδίο, στο οποίο ζητείται η καταχώρησή του. Μόλις δώσετε εντολή να σας έρθει ένας τέτοιος κωδικός, θα έρθει ένα email με τα ψηφία που πρέπει εσείς να καταχωρήσετε. Στη συνέχεια, τα καταχωρείτε και συνεχίζετε τη διαδικασία. Παρακαλούμε να περιμένετε να λάβετε τον κωδικό και να τον καταχωρήσετε μια φορά και να μην πατάτε πολλές φορές το κουμπί για να το λάβετε.

Σύμφωνα με τις Οδηγίες Χρήσης του Εγχειριδίου για την εφαρμογή αναφέρεται ότι: «ο δικαιούχος πρέπει να διατηρήσει σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή το ηλεκτρονικό μήνυμα που περιλαμβάνει τα QR Codes διότι η πληροφορία αυτή δεν είναι ανακτήσιμη. Τα εν λόγω QR Codes θα χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση αντικατάστασης κινητής συσκευής λόγω βλάβης ή απώλειας» Σε περίπτωση που δεν έχετε διατηρήσει το συγκεκριμένο email, θα πρέπει να προβείτε σε ανάκληση και επανέκδοση του ΨΠ σας

  1. Ελέγξτε αν το mail έχει πάει σε spam / junk folder.
  2. Επιβεβαιώστε ότι έχει καταχωρηθεί το σωστό email
  3. Επικοινωνήστε με τον ΥΤαΔ, ώστε να πραγματοποιήσει επαναποστολή του email
  4. Αναμένετε 24 ώρες, ώστε να ακυρωθεί αυτόματα η διαδικασία αίτησης Ψηφιακού Πιστοποιητικού και να έχετε τη δυνατότητα της εκ νέου έναρξή της.

Θα χρειαστεί να κάνετε τη διαδικασία από την αρχή, από την εφαρμογή του συλλόγου/σωματείου που ανήκετε (π.χ. δικηγόρων, συμβολαιογράφων), όπου κάνατε και την αρχική καταχώρηση.

  1. Βεβαιωθείτε πως έχετε πληκτρολογήσει το σωστό URL (https://sign.businessportal.gov.gr/)
  2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία (Username και password της ψηφιακής υπογραφής)
  3. Αν έχετε εισάγει (8) φορές λανθασμένο password, o λογαριασμός σας έχει κλειδώσει. Πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΥΤαΔ για να τον ξεκλειδώσει.
  4. Αν το password που εισάγετε είναι λανθασμένο και δεν είναι δυνατόν να θυμηθείτε το σωστό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΥπΕΨηΠ, για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να ξεκινήσει διαδικασία έκδοσης νέου, υποβάλλοντας αίτημα μέσω του παρακάτω συνδέσμου.

Παρακαλούμε να βεβαιωθείτε ότι καταχωρείτε το σωστό κωδικό ΟΤΡ, δηλαδή τον τελευταίο κωδικό που έχετε λάβει στο κινητό σας και να πατήσετε Ανανέωση (refresh) ή αντίστοιχα στο email σας με το κουμπί της

Σε οποιοδήποτε σημείο εισαχθεί η υπογραφή έχει ισχύ για όλο το έγγραφο. Παρόλα αυτά η υπογραφή θα πρέπει να εισάγεται σε κενό σημείο και όχι πάνω σε κείμενο.

Υποστήριξη
Στην περίπτωση που στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις δεν βρήκατε την απάντηση στο πρόβλημά σας, παρακαλούμε πολύ πατήστε το κουμπί “Αίτημα Υποστήριξης” και περιγράψτε το πρόβλημά σας ώστε να σας εξυπηρετήσουμε!
Αίτημα Υποστήριξης