Συχνές Ερωτήσεις

Στο τελευταίο email που λαμβάνει ο δικαιούχος μόλις ολοκληρώσει την έκδοση Ψηφιακού Πιστοποιητικού υπάρχει ο σύνδεσμος αλλαγής κωδικού. Εναλλακτικά, κάνοντας είσοδο στο παρακάτω σύνδεσμο μπορεί να αλλάξει τον κωδικό:

https://sign-register.businessportal.gov.gr/digital_certificates/password/reset

Προϋπόθεση να θυμάται τον κωδικό του, ειδάλλως πρέπει να προβεί σε ανάκληση ψηφιακού πιστοποιητικού και έκδοση νέου.

Ο χρήστης πρέπει να φυλάσσει το email που λαμβάνει, το οποίο περιέχει τα QR codes για την απόκτηση OTP κωδικού μέσω κινητού τηλεφώνου, ώστε αν αλλάξει / χάσει το κινητό του, να έχει την δυνατότητα να συγχρονίσει εκ νέου το κινητό του. Σε περίπτωση που έχει χάσει/διαγράψει το συγκεκριμένο email, θα πρέπει να ζητήσει ανάκληση ψηφιακού πιστοποιητικού από τον ΥΤαΔ του και εκ νέου έκδοση ψηφιακού πιστοποιητικού.

  1. Το mail αποστέλλεται στην διεύθυνση του υπηρεσιακού email του δικαιούχου.
  2. Να ελέγξει αν το mail έχει πάει σε spam/junk folder.
  3. Εάν δεν είναι και σε spam/junk folder θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον ΥΤαΔ για να γίνει προσθήκη του domain στο whitelist. Μόνο η Αρχή Εγγραφής (ΑΕ) έχει την δυνατότητα να προσδιορίσει τα αποδεκτά domains των emails των χρηστών.
  4. Ο ΥΤαΔ κάνει επαναποστολή του email αίτησης έκδοσης ψηφιακού πιστοποιητικού. Για να γίνει η επαναποστολή του email κατάστασης, πρέπει ο αρμόδιος ΥΤαΔ να πλοηγηθεί στην καρτέλα του εκάστοτε δικαιούχου ΨΠ και να πατήσει το εικονίδιο με το καμπανάκι.

Θα σας εμφανίσει το μήνυμα: «Ο χρήστης δεν υπάρχει», στη συνέχεια, θα χρειαστεί να ξανακάνετε τη διαδικασία από την αρχή, από την εφαρμογή του συλλόγου/σωματείου που ανήκετε (π.χ. δικηγόρων, συμβολαιογράφων), όπου κάνατε και την αρχική καταχώρηση.

  1. Βεβαιωθείτε πως έχετε πληκτρολογήσει το σωστό URL (https://sign.businessportal.gov.gr/)
  2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία (Username και password της ψηφιακής υπογραφής)
  3. Αν έχετε εισάγει (8) φορές λανθασμένο password, o λογαριασμός σας έχει κλειδώσει. Πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΥΤαΔ για να τον ξεκλειδώσει.
  4. Αν το password που εισάγετε είναι λανθασμένο και δεν είναι δυνατόν να θυμηθείτε το σωστό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΥπΕΨηΠ, για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να ξεκινήσει διαδικασία έκδοσης νέου, υποβάλλοντας αίτημα μέσω του παρακάτω συνδέσμου.
Υποστήριξη
Στην περίπτωση που στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις δεν βρήκατε την απάντηση στο πρόβλημά σας, παρακαλούμε πολύ πατήστε το κουμπί “Αίτημα Υποστήριξης” και περιγράψτε το πρόβλημά σας ώστε να σας εξυπηρετήσουμε!
Αίτημα Υποστήριξης